TOP termékek

Szavazás

hello@auranatura.hu | Ingyenes házhoz szállítás már 15.000 Ft felett!

Wodden Spoon márka

A Wooden Spoon kozmetikumok összetevői nem csupán bio minősítésűek (Soil Association), hanem hosszú évek során gondosan válogatott és tesztelt alapanyagok, amelyek kiemelkedő minőségére büszkék vagyunk.

Nem használunk vizet az összetevők felhígításához, minden egyes termékünk organikus olajokat, vajakat, méhviaszt és növényi kivonatokat tartalmaz, mentesek a szilikonoktól, színező-, szintetikus és tartósítószerektől, valamint a PEG-ektől és GMO-mentesek. A vajakat (shea, kókusz, kakaó, stb.) nem hevítjük 38oC fölé, így megtartják értékes tulajdonságaikat. Az organikus, finomítatlan olajokat és vajakat értékes növényi kivonatokkal ötvözzük, amelyek segítségével nemcsak a test és az arc általános érzetét változtatják meg, hanem hatékonyan segítik a bőr egészséges, fiatalos és ellenállhatatlanul puha állapotának megtartását.

 

A Wooden Spoon kozmetikumok tökéletes választást jelentenek az egész család számára!

Cégünk karbonsemleges vállalkozás: amennyiben tőlünk vásárolsz, a webáruház üzemeltetése, a termékek beszerzése, tárolása, a csomagok készítése, valamint a kiszállítás során keletkezett CO2 nem terheli tovább a Földet!

 

 

Baby Sussex

A Wooden Spoon a Baby Sussex Kiadvány hivatalos partnere,

amelynek felelős szerzője és kiadója Robert Jobson, a brit királyi ház tudósítója
és az SJH Csoport

Nagy örömmel és megtiszteltetéssel jelenthetjük be, hogy a lehető legtisztább bőrápolás és a környezettudatos gyártás iránti elkötelezettségünk elismeréseként a Wooden Spoon kiemelt márkaként helyet kapott a Harry herceg, Meghan Markle és kisfiuk, Archie közös életét bemutató „Baby Sussex” kiadványban.

A baba Archie első születésnapja alkalmából írt részletesen és gyönyörű fényképekkel illusztrált, ízlésesen megtervezett keménykötésű könyv nyomon követi Harry és Meghan útját ifjú házaspárként, majd a szülővé váláson át egészen az Észak-Amerikába költözésükig. A kiadvány reflektál a világ egyik legismertebb és a figyelem középpontjábal álló pár első évének kihívásaira és inspiráló vitát folytat olyan kérdésekről is, mint a fenntarthatóság, amelyek hatással lesznek a következő generációra.

A kiadvány amellett, hogy Harry, Meghan és Archie történetét meséli el, az életmód- és babamárkák egy szűk választékát is bemutatja, amelyeket kiváló minőségük, és környezet iránti elkötelezettségük és felelősségvállalásuk miatt találtak méltónak a kiemelésre.

"A Baby Sussex könyvben való részvétel egyedülálló elismerés számunkra, ugyanakkor inspirációt jelent minden vállalat számára, amely elkötelezett a tisztességes, természetes és környezettudatos gyártás filozófiája mellett. Az ilyen magas szintű jóváhagyás és támogatás elnyerése egyértelmű jele annak, hogy a vágy, hogy a legtisztább és legmagasabb színvonalú ápolást kínáljuk babák, gyermekek és felnőttek számára, nem marad észrevétlen a világpiacon. Ez motiváló lépés az egész kozmetikai ipar számára is, hogy elsőbbséget biztosítson az igazi természetes megoldásoknak, amelyek hosszú távon támogatják az emberek általános egészségét. "

Sylviya Pavlova, a Wooden Spoon márka alapítója.